◙ עיר לוד         ◙ גני אביב 15.12.2017    


זאב אוריאל
תושב גני-אביב מזה שמונה עשרה שנה. חבר מועצה לשעבר (ברשימה עצמאית של שכונת גני אביב), אופוזיציונר.
בעל ניסיון מוניציפלי רב. היה חבר בוועדת תכנון ובנייה ובוועדת איכות הסביבה.
חבר ברשימת "יש עתיד".
פעיל לקידום זכויות הדיירים בשכונה בכל הקשור לרישום בטאבו, זכויות המים, מול נותני השירותים בשכונה ובהליך העברת הזכויות מול מפרק חברת מגדלי הזוהר בע"מ .
יו"ר מנהלת גני אביב לשעבר. יש לציין כי כל הפעילות הציבורית בעבר ובהווה הינה בהתנדבות.

טל 050-7830632 

       e-maill





בואו נדבר על חניות
08.09.2015

בואו נדבר על חניות. לייתר דיוק- הסדרי חניה. החוק קובע כי יש לשמור על מרחק של 12 מטרים בין מעברי חציה /תחנות אוטובוס לאזור חניה מותר. באזור המרכז המסחרי, ברחובות חללי אגוז וארבע עונות נתחמו אזורי חניה באופן שרירותי, בלי קשר לחוק , מאידך סומנו באדום לבן אזורים שאינם מפריעים לחניה , ואשר שימשו בעבר כחניה ציבורית מותרת, מהלך בלי שום הגיון או הסבר של החוק. נוצרה בעיה רצינית שכן יש מצוקת חניה שיכלה להיפתר לו הסדרי החניה היו כמו שצריך.

לעומת זאת בכל מפרצי החניה, בכניסות לרחובות הקטנים מהרחובות הראשיים בשכונה, שם באמת יש צורך בהגבלת שטחי החניה, שכן חניית המכוניות לאורך המדרכות (למעט החניות הפרטיות כמובן) מפריעה משמעותית לפעילות שוטפת של תחזוקה ופינוי האשפה והגזם. דווקא באזורי המפרצים יש צורך בסימון של אזורים האסורים לחניה בשל שמירה על הסדר התקין.

אני שמח שחברת הניהול תציב שילוט חדש בכניסה למפרצי החניה הפרטיים, לדיירים בלבד. יחד עם זאת בהיעדר אכיפה השלט הוא כמו נמר של נייר...חייב להיות תאום בין הדיירים לרשות. שילוט ללא הפעלת חוקי העזר ואכיפתם חסר משמעות. על ועדת תנועה להתכנס ואני מבקש מחברות המועצה להעלות את הסוגייה על סדר היום וגם מנציגת התושבים שלנו בוועדת התנועה.

ומעניין לעניין, באותו עניין...אני מבין כי טרם נמצא הפתרון לחניית הרכבים הכבדים. אני מצפה כי מהלך שמתחילים אותו, מן הראוי למצות אותו עד תום, כמו שצריך.

במידה וכלל רחובות השכונה עברו אישור של נציג תנועה חיצוני, קצין משטרה האחראי על התנועה, וועדת תנועה, הרי שמן הראוי להציג זאת באופן רשמי ע"י דובר העיריה.

 עמוד:    1  2  3  

בואו נדבר על חניות    
פיתוח ועיצוב אתרים - סטודיו AVIV7