גני אביב   אינפו-אתר     עיר לוד   ישראל   

aviv7.co.il

גני אביב     בינוי :   מידע  new !
גני אביב משבנו לנו
  אולם הספורט.

בדיקת איכות בניית אולם הספורט בשכונה גני אביב, לוד.


 לבדיקת איכות בבניית אולם הספורט נערכה בדיקה ע''י קבוצת מהנדסים-דיירים של שכונת גני אביב.

ממצאי בדיקת אולם ספורט:

בעת בדיקת האולם לא נמצאה מערכת איוורור מלאכותית ומערכת מיזוג אויר.

באולם קיימות יציאות חירום רק דרך קומה שניה. כדי לאפשר יציאת חירום דרך קומה תחתונה מומלץ לפתוח שני מעברים בין הטריבונות למגרש הספורט ולהתקין סולמות בגובה של כ-80 ס"ם.

בחזיתות הבניין קיימים סדקים בקירות  במקומות חיבור בין בניית בלוקים ואלמנטי בטון  שלד הבניין.

פיתוח מסביב לבנין בוצע בצורה המאפשרת הצטברות מים ליד הבניין וכתוצאה מכך הרטבת הקירות  והיסודות.

ליד דלת כניסה דרומית לבניין קיים צינור ניקרז אשר ניקוז מי
גשמים מהגג אל מתחת לקורת היסוד.

במקומות ישיבה בטריבונות חסר כיסוי בעץ או בפלסטיק. הדבר גורם לאי נוחות של הצופים.

  בשם וועד מרכז המהנדסים בלוד רוברט ווזמן

פרק


בי''ס לוי מקסים


בית הכנסת


מועדון הנוער והקשישים


גני אביב משיבנו לנו
מול בנינים של שלוש עשרה קומות שמתרוממים מעל המרכז המיסחרי בולטת
יסודות מכוער מוקף גדר. מגרש הזה נועד להיות בניין דירות נוסף במרכז המסחרי הקיים -
אך לאחר תחילת בנייתו הופסק הפרוייקט. כיום עתיד הבור להיסגר ולהיעלם כלא היה. אחרי
הגשמים בסמוך ְליסוֹדוֹת מתפשטת שלולית מים גם מגרש הכדור רגל שהובטח עומד באי
השלמתו כמתוכנן. עכשיו, כשהרוחות נרגעו, לא ניתן לצפות למענק מהעיריה עקב התרוקנות
קופתה. נראה שאנחנו עוד הרבה שנים ניתבוסס בבוץ אחרי גשם. לא ברור מה יבנה במגרש זה 
שבכלל לא שייך לחברת מגדלי הזוהר שהוסיפה אותו לדגם של הבנינים אותם היא בונה  
 


  30.11.05     גל-שבה
הרכבת הגיעה לגני אביב תכנת הרכבת בגני אביב        
 
דידיי ויקיריי תושבי שכונת גני אביב, ברכות על ההצלחה בפעילותנו המשותפת. 


חלום שהגיע כמעט עד ייאוש החל להתגשם בגני אביב , אכן כן הקבלן המיוחל לתחילת בנייתה של תחנת הרכבת גני אביב הגיע לשכונה והחל בעבודתו ביום רביעי, בוודאי שרבים יבקשו לקחת לעצמם את הקרדיט , אבל תושביה של שכונת גני אביב ידועים בהשכלתם ותובנתם הגבוהים, ובוודאי איש לא יצליח להוליך אותם שולל בטיעוני שקר, לא הפוליטיקאים הם שהביאו את תחילת בנייתה של תחנת הרכבת כי אם התושבים עצמם, כן מן ההגינות להודות שכל תושב שני פעל בדרך זו או אחרת בלחץ למען הקמת התחנה, כאלה שחתמו על עצומות שהגשנו שרי התחבורה ולהנהלת הרכבת, וכאלה שכתבו מכתבים ושלחו אותם, וכאלה שיש להם קשרים עם ח"כים ושרים, יחד איתי וזאב אוריאל, לאוניד פרידמן, נטלי סמירנוב, ויקטור, יהודה, אלכס, מאיר, טניה, ג'ניה, גנאדי, מריה, שאלה רק חלק מהאנשים שלא הפסיקו לשלוח מכתבים ולבקש לבנייתה של תחנת הרכבת ישנם רבים בעלי זכות להישג.

  ואם מישהו מהפוליטיקאים או העסקנים יטען שהוא זה שהביא את הרכבת, בשמי אתם יכולים להגיד לו שקרן נבזי, זכור לנו כשגבי אסרף הביא את שר התחבורה דאז סנה, והניחו אבן פינה במקום שמרוחק מהמקום המיועד לבניית התחנה במאות מטרים, רגב הבטיח שבתחילת 2003 תוקם ועוד כהנה וכהנה הבטחות שב, מעניין למה פוליטיקאים עשו אוויר ערב בחירות ושאחריהם לא הזכירו את הרכבת, ורק תושבים חסרי ייאוש, שערך דירותיהם ירד ושלחו מכתבים רבים הם אלה שהביאו לתוצאה. ישר כוח לתושבי גני אביב וכל מי שתרם להגשמת חלום השכונה, וזו הוכחה שאם כולנו נפעל יחדיו למען שיפור חיינו נצליח, עכשיו עומדת בפנינו מערכה מאוד קשה ועיקשת, ואם נתאחד סביב המאבק ולא נחפש קרדיטים, נצליח וכבר יש לנו הישג ראשון של עבודה משותפת של כל אחד ואחד מתושבי השכונה.

מנדי ספדי מנהל תקין ויושר ציבורי
 Nash_israel@walla.co.il

18.08.2005        גל-שבה
  חדשות מאתר רכבת ישראל
בשורות לתושבי גני אביב
מאת: מנדי ספדי.

  בתאריך 21/07/05 פרסמה רכבת ישראל באתר
האינטרנט מכרז להקמת תחנת רכבת בגני אביב, המכרז מתייחס, להקמת מבנה התחנה ולסלילת כביש גישה לתחנה, ומודגש כי התקציב לביצוע המבנה נמצא בהליכי אישור ובכל מקרה ביצוע המבנה או מקצתו מותנה בקבלת האישור התקציבי כאמור אם יתקבל. כמו כן מודגש כי האישורים הסטטוטוריים נמצאים בהליכי אישור מתקדמים וכן כי חלק מהביצוע מותנה בקבלת האישורים, אם יתקבלו ובהתאם לשיקול דעתה של הרכבת.

  תקופת הביצוע 12 חודשים מהמועד שנקבע בצו התחלת העבודה ומפורט במסמכי המכרז, תאריך אחרון להגשת
הצעות 16/08/05, כך שכל מי שהבטיח לתחילת עבודות בחודש יולי כפי שהבטיח מיקי סיגלר "עמותת גני אביב"  בעיתון חברת הניהול אורית אור לא היה אלא אחיזת עיניים ולמטרות אישיות.
מכאן ניתן להבין מה שתמיד אמרתי, שאין איש יכול להבטיח שיביא את תחנת הרכבת, ואין איש יכול להבטיח הקמת תחנת רכבת, הדבר נתון בסדר עדיפויות של רכבת ישראל ומשרד התחבורה, שמבחינתם תחנת רכבת בגני אביב הינה מותרות וניתנת לדחייה, וסדר העדיפויות של רכבת ישראל סלילת מסילות לערים שאין בהן כלל תחנות רכבת כמו הרכבת לי"ם, מודיעין ועוד...

  מי יתן והמכרז הזה יקבל את כל האישורים הנדרשים לביצוע תחנת הרכבת בגני אביב, ויציל את השכונה מהמשך הידרדרות, ויפתח בפניה את הדרך לשגשוג.


     25.03.2005      גל-שבה
 הרכבת לא עוצרת בגני אביב

  עד היום פוליטיקאים השתמשו ברכבת כדי לזכות בתמיכתם של תושבי גני אביב, הגדיל לעשות גבי אסרף כאשר הביא את שר התחבורה דאז אפרים סנה והניח אבן פינה לרכבת, לא רק שהרכבת לא נבנתה גם אבן הפינה לא הונח במקום הנכון, אחריו בני רגב הציג תוכניות ותבליטים גרנדיוזיים לרכבת והבטיח שבתוך שנה תהיה תחנה, ומרוב ציפייה לרכבת האנשים האמינו ובחרו בו, כך שכגודל הצפייה גם גודל האכזבה, מאז עברו שנה וחצי ועדיין אפילו לא התחילו בבניית הרכבת, וזאת בגלל הכשלים הניהוליים של עיריית לוד והיעדר היכולת לקדם את הפרויקט.

  לפני שנה וחצי פורסם מכרז בעיתון מעריב להקמת תחנת רכבת והיה קבלן שזכה במכרז, משרד התחבורה רצה לתת לעירייה חמש מליון שקל לשלב ראשון, וכך זה התנהל,  הנציג של בני רגב בפגישה היה מיקי מעמותת גני אביב וביקש שהכסף יעבור לחשבון העמותה, וזאת מאחר והעירייה נמצאת בגרעון של 240 מליון ₪ וחשבונותיה מעוקלים, אך מאחר והחוק אוסר על משרד ממשלתי להעביר תקציבים של פרויקטים באמצעות עמותות סירב נציג משרד התחבורה לבקשה, וכך שזה תקוע עד היום והעירייה לא מציגה אופציה חלופית.והשבוע ראינו שהניצול של אייטם תחנת הרכבת עבר מידי הפוליטיקאים לידי אנשי עסקים, כך שמשרד תיווך חדש ולא מצליח בגני אביב משתמש ברכבת כדי לקדם את עסקיו ולמכור דירות, פרסם באינטרנט וברדיו רקע שהרכבת נמצאת בשלבי הקמה, פרסום חסר אחריות זה מתעתע בתושבי השכונה וגורם לנזק עצום שקשה יהיה לתקן.

  גבי אסרף, בני רגב וגם בעלי משרד התיווך לא חיים בשכונה ואפילו לא מבקרים בשכונה אלא לעיתים רחוקות, ועצתי לא להאמין לבעלי אינטרסים זרים ולדבוק באינטרסים של השכונה בלבד ואם לא ניקח את השליטה והניהול הפנימי של השכונה לידינו, אין אחד שיפעל למעננו ולא יקדמו את מטרותינו, יש לנו סיכוי היום לקבל עצמאות ניהולית בהכרזת שר הפנים על השכונה כרובע עצמאי, ורק כך כאשר סדר העדיפויות שלנו יהיה ממוקד אך ורק בשכונה, פרויקטים רבים יכולים להתפתח ובכללם הרכבת.

  אל לנו לתת אימון בבעלי אינטרסים שמנסים לנצל את תמימותם של חלק מהתושבים לצרכים אישיים, חייבים אנו להיות ערניים ולפעול באופן עצמאי להשגת דרישותינו, ובסך הכל אנו כוח אלקטוראלי עצום שמסוגל להשיג את המטרות במידה ונתאחד סביב מאגר כוח משותף, ומאגר הכוח שלנו יתחזק ויוכיח את עצמו יותר כאשר נהפוך לרובע עצמאי, ואז השינוי יהיה עצום כאשר נפסיק להיות תלויים בחסדי העירייה ונהפוך לעצמאיים בכוחות עצמנו ותלויים ברצוננו להביא את השינוי והמהפך המיוחל.

מנדי ספדי
Nash_israel@walla.co.il
25.03.2005

30.01.2004           גל-שבה
   תחנת הרכבת בגני אביב

  לאחר ציפייה ארוכה, יוצא לדרך הפרוייקט המדובר ביותר אולי בשנים האחרונות, להקמת תחנת רכבת בשכונת גני-אביב בלוד,התחנה שבה רבות דובר דובר עליה, ואין ספור הבטחות שניתנו לגביה,עומדתלהיבנות בחודשים הקרובים, יש לציין, כפי שהתחייב ראש העיר בני רגב בפני תושבי השכונה.

  כזכור, לפני כחצי שנה כפי שפורסם בעיתונים המקומיים, נפגש ראש העיר בני רגב עם מנכ''ל משרד התחבורה , בן ציון סלמן, במטרה לקדם את התוכנית להקמת תחנת רכבת בגני אביב שתשרת את אלפי אלפי עובדים המגיעים מידי יום ללוד. ואכן, ביום חמישי שעבר, פרסמה רכבת ישראל בעיתון " ידיעות אחרונות", את המכרז להקמת תחנת הרכבת. עפ''י המכרז, העבודה כוללת בין היתר את הקמת מבנה התחנה, עבודות איטום, נגרות, מסגרות, אינסטלציה, ביוב וניקוז, חשמל ותיקשורת , צביעה, אלומיניום,חיפוי, חזיתות, מערכות מיזוג אויר, מעליות ודרגגנועם, קונסטרוקצית פלדה, מערכות מים, חניון ועבודות פיתוח שונות המפורטות במיפרט טכני מיוחד, כולל הכשרת כביש גישה לתחנה. עוד עפ''י המרכז שפורסם,

  תקופת הביצוע עליה יתחייב הקבלן הזוכה, תהיה כשנה בלבד. ב 5.2.04 יערך סיור קבלנים וביום 16.2.04, יסתיים המועד שבו ניתן יהיה להשתתף במכרז. ככל הננרראה, בחודש מרץ הקרוב, יחלו העבודות שיושלמו כאמור , בתוך כשנה.התחנה המודרנית בשטח של כ-1,000 מ''ר, תבנה עפ''י הסטנדרטים הגבוהים שמצינה רכבת ישראל, בשיתוף מינהל ההנדסה בעיריית לוד. בשלב הראשון תכלול התחנה מעברים תת-קרקעיים מתחת למסילות, מעליות, מזנון ושרותים נלווים, וחדרי המתנה מסודרים. בשלב השני, עם אישור תוכנית הרחבת איזור התעשייה הצפוני בלוד, יתווסף לתחנה גם קטע מסחרי

  ראש העיר בני רגב הביע את שביעות רצונו וציין כי תחנת הרכבת בגני אביב, תשפר לאין ערוך את הנגישות של תושבי השכונה מתוך השכונה ומחוצה לה "שכונת גני אביב הינה אחת משכונות המגורים הגדולות בישראל ותושסביה הנהדרים, זכאים לפתרונות תחבורתיים שיקלו עליהם בצאתם מהשכונה לעבודה ובחזרה אליה", אמר בני רגב וציין כי בנוסף הוא מתכנן, לסלול דרכי גישה חדשות לשכונה שיחברו אותה למרכז העיר."לא יתכן שאלפי תושבי השכונה נאלצים להסתפק בכביש אחד המוביל לשכונה"  אמר ראש העיר.

דוגמה לתחנת רכבת, מתוך אתר האינטרנט של רכבת ישראל.   
 גל-שבה  30.01.2004
 מה קורה אצלנו
דף הבית
פורום
עיר לוד
  גני אביב
לוח זמנים - אוטובוסים
מפת השכונה
שמות הרחובות
סיקור כללי
סיכסוכים
בנייה
חדשות
 שרותי קהילה
נדל"ן בגני אביב
עורכי דין
תעסוקה
דואר
טיפולי יופי
שרותי רכב
בי"ס לנהיגה
בעלי מקצוע
חנויות
 פנאי ובידור
תיירות ונופש
חוגים ומועדונים
ספּוֹרט
בעלי חים בביתם
גלריית תמונות
 ילדים ןחינוך
גני ילדים
בתי ספר
תמיכה בלימודים
  בריאות ורפואה
קופות חולים
רפואת שיניים
טיפולים
רפואה משלימה
לוח זמנים אוטובוס
רכבת ישראל
  נמל תעופה
ע"ש בן גוריון
  קישור
תמיחה וחברות
צרו קשר עמנו

דף הבית • לוח מודעות • גני אביב • נדל''ן • רפואה • ספורט • פורום